Mob Psycho 100 Anime İncelemesi Ve 2. Sezon Duyurusu - AnimeG

Mob Psycho 100 Anime İncelemesi Ve 2. Sezon Duyurusu

Mob Psycho 100 Anime İncelemesi Ve 2. Sezon Duyurusu


Mob Psycho 100 Anime İncelemesi


Stüdyo: Bones
Tür: Doğaüstü, Komedi,Aksiyon
Yapım Yılı: 2016
Bölüm Sayısı: 12
Anime Puanım: 10/8
MAL Puanı 8.51
Mob, Mob Psycho 100, Kageyama


Konusu

Kageyama Shigeo, küçüklüğünden beri üstün psişik güçlere sahip bir 8.sınıf öğrencisidir. Güçlerini pek çok alanda sergileme fırsatı bulsa da, güçlerini insanlara karşı kullanmaktan nefret eder. Bu güçlerin insanlar tarafından kindarca ve hoş olmayan bakışlarla karşılaşınca güçlerini iyice içinde saklar. Tek isteği artık Tsubomi adlı kızla arkadaşlık kurmak vegüçlerini nasıl kullanacağını söyleyen fırsatçı ustasıyla hayattaki amacını keşfetme isteğidir
Mob psycho 100


Mob Psycho İnceleme

Anime komedi ve Doğaüstü güç animesi arayanların izlemesi gereken bir anime. Çizimler pek kaliteli değil ama ben böylesinin daha iyi olduğunu düşünüyorum. One punch man yapımcılarının elinden çıktığı için kaliteli bir anime ve aşırı gönderme oluyor. One punch man severlerin zaten izlediğini düşünüyorum.
Güçlerini kullanmaktan nefret eder çünkü, bir defasında kardeşini kurtarmak için sınırını aşarak kardeşini'de yaralamış ve kardeşinin çektiği acıyı görünce güçlerini saklamak istemiştir.
Mob Psycho,Kageyama,Reigen
Saitamaya fazlasıyla benzeyen mob, (
Kageyama Shigeo) en güçlü düşmanı bile zorlanmadan yenebilecek güce sahip.Ama ne kadar güçlü olursa olsun spor faaliyetlerinde berbat 100 metreyi koşmaktan ve 10 kilo kaldırmaktan aciz olan mob, ayrıca saftır da saflığından fayda etmek isteyen Reigen yani mob un ustası onu sadece 300 yene çalıştırmakta kendisi ise çoktan köşeyi dönmüş durumda.

çizimlerden bahsetmiştim ama çizimler herkesin beğeneceği türden olduğunu sanmıyorum yüz benzerliği olarak saitama'yı andırsa'da bazılarına bir anime yerine sanki karikatür gibi gelebilir ama benim hoşuma gitti.

Mob Psycho 100 Anime İncelemesi,Mob Wallpaper
Not

Animenin 2. sezonu onay aldı bir ova çıktı ovayla birlikte 13 bölüm şuan. Şahsen ben bekliyordum çıksa izlerim.Kesinlikle sizede öneriyorum iyi seyirler.
Fikirlerinizi Belirtin.