Working!!! (Wagnaria) Anime İncelemesi - AnimeG

Working!!! (Wagnaria) Anime İncelemesi

Working!!! (Wagnaria) Anime İncelemesi

Working!!! (Wagnaria) Anime İncelemesi 


Stüdyo: A-1 Pictures
Bölüm Sayısı: 3 Sezon 13 bölüm
Anime Puanım: 10/7
MAL Puanı: 7
Benim Puanım: 7
Working 1. sezon, wagnaria


Animenin Özeti

Hikaye,Çalıştığı restorana personel arayan  Popura Taneshima önce arkadaşlarından yardım ister fakat olumsuz cevap alan Popura'nın karşısına Souta Takanashi çıkar (Takanashi, Küçük olan herşeyden hoşlanan birisi yavru köpekler,böcekler,çocuklar, küçük olan herşey'den kısıca) Popura yaşına göre küçük göstermesi sebebiyle Popura'nın kayıp olduğunu sanan ve ailesinin nerede olduğunu soran Takanashi hızlı bir cevap alır, kayıp olmadığını söyleyen Popura Takanashi'yi inandıramaz Takanashi'nin ısrarları devam eder bunun üzerine kimliğini gösteren Popura  Takanashi'yi İnandırmayı başarsa da Kendisine olan tüm ilgiyi kaybeder ama küçük görünmesi sebebiyle Takanashi yinede teklifi kabul eder ve animenin hikayesi böylece başlar...
Working Bayan Çalışanlar,İnumi,Popura


Working İncelme

Anime 3 sezondan oluşuyor birde farklı karakterlerden oluşan farklı bir sezon var. Animenin ilk sezonu, eğlenceli ikinci sezonda öyle ama 3. sezon da ben sıkıldım mesela çünkü, hikaye örgüsü hep aynı bir değişiklik yok arada bir farklı karakterler sokuyorlar ama oda 2 bölüm sarıyor en fazla. Farklı bir konu üzerinden gitmektense 3 sezonda aynı hikaye üzerinden aynı espiri üzerinden gidilmiş hep bu bir yerden sonra sıksa da ilk sezonu, severek izleyeceğinizi düşünüyorum. Animenin çizimleri gayet güzel. Sadece açılış ve kapanış müzikleri, kötü değil animenin diğer müzikleri benim için vasat  animede karakter çeşitliliği var bundan yana bir sıkıntısı yok ilk 2 sezonunu zevkle izleyeceğinizi düşünüyorum iyi seyiler
Working Tüm Çalışanlar,Wagnaria Working Anime İnceleme


   
Fikirlerinizi Belirtin.