Mob Psycho 100 2. Sezon Tanıtım Videosu Yayınlandı - AnimeG

Mob Psycho 100 2. Sezon Tanıtım Videosu Yayınlandı

Mob Psycho 100 2. Sezon Tanıtım Videosu Yayınlandı

Mob Psycho 100 2. Sezon Tanıtım Videosu 

Mob Psycho 100 2. sezon için tanıtım videosu yayınlandı. (Sonunda) Serinin 2. Sezonunu Ben uzun süredir bekliyorum. ONE’s Mob Psycho 100 manga’nın BONES’in televizyon haberinin resmi web sitesi Perşembe günü ikinci sezon olan Mob Psycho 100 II için ilk tanıtım videosunu yayınladı. İngilizce alt yazılı olan video yeni bir karakteri'de bizle tanıştırıyor

Mob Psycho 100 2 Çıkış tarihi

Daha önce zaten animenin 2019 ocak ayında yayınlanacağını yazmıştım eğer o yazıyı da okumak isterseniz  buraya tıklayabilirsiniz.
Bir ton gereksiz bilgi geliyor.
 Anime NYC kongresi, 17 Kasım saat 1: 00’de New York’taki Javits Center’da anime dünyasının prömiyerini gerçekleştirecek. Shigeo “Mob” Kageyama’yı oynayan seslendirme sanatçısı Setsuo Ito, gösterime katılacak. Ayrıca 16 Kasım’da saat 8: 00’de bir Mob Psycho 100 panelinde görünecek.
Mob Psycho 100 anime ikinci sezon Japonya’da Ocak ayında televizyonda prömiyeri olacak. “Mob Psycho 100 Reigen: Shirarezaru Kiseki Reinōryokusha” (The Miraculous Unknown Psychic) olayı, anime’nin mart ayında ikinci sezonunu açıkladı. Yönetmen Yuzuru Tachikawa, olayda BONES’teki personelin ilk sezondan itibaren değişmeyeceğini söyledi.

Mob Psycho 100 Konusu

Kageyama Shigeo güçlü psişik yetenekleri olan bir 8. sınıf öğrencisi. Onun o kadar yetenekli olmayan ustası, Reigen, Mob, kötü ruhları kovmak için güçlerini kullanır. Fakat normal olmaya istekli olması, yüzde 100’e varana dek güçlerini ve hislerini bastırmasına neden olur  bu, onun bastırılmış duygularının serbest bırakıldığı ve karanlık bir gücün ele geçirildiği bir noktadır.

Mob Psycho 100 2. Sezon Tanıtım Videosu  Hakkında

Tanıtımı izlerken tamam bu anime olmuş dedim yeni bir kaç karakter görünüyor fakat  yeni karakterler hakkında elle tutulur bir bilgi yok bir kaçı hariç. Tanıtım beni aldı götürdü ya çoğu anime tanıtımını yayınlarken daha fazla izleyici bulabilmek için en iyisini yapıyor bunu biliyorum ama Mob Psycho Zaten Kalitesini kanıtlamış bir anime bu yüzden animeninde tanıtım gibi iyi olacağını düşündüğüm için tanıtım videosundan fazlasıyla etkilendim
Fikirlerinizi Belirtin.