Sword Art Online Anime İncelemesi - AnimeG

Sword Art Online Anime İncelemesi

Sword Art Online Anime İncelemesi


Animenin Türü: Oyun, Aksiyon, Romantizm, Macera
Yapım Yılı: 2012
Stüdyo: A-1 Pictures
MAL Puanı: 7,6
Benim Puanım: 7
SAO, Sword art online anime incelemesi


Sword Art Online Anime İncelemesi

Selamlar herkese, sabahın köründe bir arkadaşla biraz tartıştıktan sonra Sword Art Online hakkında bir inceleme yazmaya karar verdim.
Anime olarak aklımda yer etmiş olan bu anime hakkında kendi görüşlerimi belirtmek istiyorum. Çünkü bu animeyi çok seven ve onu ölümüne korumak isteyen bir kitle var. Onlara cevap niteliğinde olacak. Kemerlerinizi bağlayın Aincrad'a gidiyoruz.
Öncelikle başta da belirttiğim gibi ben, animeye sword art online ile başladım. Özellikle sword art online 1. sezon beni karakterleri, konusu , çizimleri ve müzikleriyle, yani herşeyiyle kendine bağlayan bir anime olmayı başarmıştı,  Şayet şu var ki sword art online 1. sezonda ne kadar iyiyse 2. sezonun ortasından itibaren bir o kadar konudan bağımsız ve başarısızlık abidesi bir anime haline dönüştü benim için.
SAO, Sword art online anime incelemesi
Hayal kırıklığına uğratan sebeplere gelecek olursak;
Genel olarak karakterlerin davranışlarının ve konuşmalarının sıradanlaşması ( bazen Sinon 'u tanıyamıyordum o derece )

Filler bölümleri andıran ana bölümler

2. sezonun bana göre harika olan başlangıcından sonra aksiyonun bir anda düşüp animenin hayatta kalma havasından bir anda uzaklaşması, sonrasında tam olarak 2 sene civarı beklediğim sword art online ordinal scale filmi çıktı. Şu anda myanimelist te 8.5 puan civarı olan bu film şahsen hayatımda izlediğim en kötü fimlerden biri.

Peki neye göre söylüyorum bunu

Bir kere çizim derseniz harika keza müzikler de öyle. Ancak konusu ve senaryosu var ki o tam bir fiyasko olmuş. Çocuk bile güler bu filme. Sanki yazar bu fikri tuvalette bulmuş gibi bir kurgusu ve finali var. Şahsen artık hiçbir sword art online animesini yada filmini yüksek beklentilerle izleyemiyorum artık. Oysa 1. sezonda aldığım hazzı şu ana kadar izlediğim hiçbir animeyle kıyaslayacak olsam da artık o ruh yok bu animede. Anime para basıyor ve yapımcılar da buna bakarak anime çıkarıyorlar gibi bir hava var ortada.
SAO,SEO,Sword art online
toparlayacak olursak sword art online' ın şu anki durumu iyi değil. 3. sezonda toparlamasını umut ederek genel değerlendirmemi sonlandırıyorum.

Sezonlara göre puanlayacak olursam şöyle

1. sezon
Karakterler 7.8/10
Çizimler 7/10
Müzikler 8/10
Hikaye 8/10

karakterler 8/10
Çizimler 7.5 /10
Müzikler 8/10
Hikaye 7/10

Karakterler 5/10 (karakterleri tanıyamadım)
Çizimler 7.5/10
Müzikler 8/10
Hikaye 5.5 /10

Sword Art Online Movie : Ordinal scale
Karakterler 6.5/10
Çizimler 8.2/10
Müzikler 7/10
Hikaye 4.9 / 10

Edit: Ordinal scale ' de kötü adamı şahsen harcadıklarını düşünüyorum. Eiji' nin potansiyeli kesinlikle bundan daha fazlaydı.
Okuduğunuz için teşekkürler.
-Pikachu
Fikirlerinizi Belirtin.