Anime İncelemesi Barakamon - AnimeG

Anime İncelemesi Barakamon

Anime İncelemesi Barakamon

Anime İncelemesi: Barakamon

Barakamon Anime İncelemesi, Barakamon

Animenin Özeti

 Hikayemiz; ünlü bir kaligrafi sanatçısına yumruk attığı için küçük bir adaya gönderilen ve genç bir kaligrafi sanatçısı olan Handa Seishu’nun etrafında geçiyor.
Şehir dışında hiç yaşamamış olan Handa, traktörlerle yolculuk etmeye alışmaya çalışırken; birden küçük çocuklar onun evini oyun alanı olarak kullanmaya başlarlar.
Bakalım Handa bu adada da olsa Kaligrafi sanatına yoğunlaşabilecek midir?

Anime İncelemesi

Anime ilk başta usagi drop'a çok fazla benzettim ama pek bir benzer yönleri yoktu. Usagi drop, benim için güzel bir animeydi bu yüzden barakamon'nunda böyle olmasını umuyordum ki beklentilerimin daha üstünde çok harika bir anime izlemiş oldum. Komedisi güldüren dramı yürek burkan bir anime. İzlerseniz kesinlikle kahkaha atacağınızı düşünüyorum ki ben fazlasıyla attım. Karakterler çok başarılı animenin hikayesini tamamen karakterler götürüyor tüm karakterler ayrı ayrı güzel. Çizimlerinin herkesten geçer not alacağını düşünüyorum bilhassa (özellikle) müziklerde öyle çizimden müziğe, müzikten karakterlere ve hikaye'yesine kadar benim için mükemmel bir anime oldu. İzlerken çok eğlendim umarım sizde eğlenirsiniz iyi seyirler.

Anime bittikten sonra herşey'den tatmin olmuştum, ya bunu neden anlatmadılar dememiştim. Animenin finali'de güzeldi. Herkes bu animeyi sevmeye bilir ama bu anime benim gözümde kusursuz bir anime'ydi. Eğer bir anime sizi ekran başına kitliyor, anime içinde'kini dışarı yansıta biliyorsa bu puanları hak ediyor demektir. animeyi herkese tavsiye edebilirim.  Açıp izlediğinizde ne demek istediğimi anlayacaksınız.

Karakterler Hakkında Ufak Bilgiler (Ufak Spoilerlar)

Kotoishi Naru

Barakamon Anime İncelemesi, Barakamon, Naru

Barakamon Anime İncelemesi, Naru İdie  
Birinci sınıfa giden dedesiyle yanlız yaşayan sık sık Handa'nın evinde takılan hiperaktif,neşeli genellikle yaptıklarının sonucunu işi yaptıktan sonra düşünür

Naru Şebeklikleri

Barakamon, Naru Meyve Suyu, Naru Trol FACE

Handa Sei

Barakamon Anime İncelemesi, Barakamon, Honda Sei
23 yaşındaki Sei Handa içine kapanık ve birazda bencil.Düşündüğü tek şey daha iyi kaligrafi yazısı yazmak.Hayatı boyunca hep bunun için çalışmış haliyle ne arkadaşı ne de sosyal çevresi var.Adaya geldiği zamanda sadece çalışacağını düşünüyor ama çok fena yanılıyor.

Tamako ve Miwa

Tamako ve Miwa, Barakamon, Anime İncelemesi
Tamako ve Miwa.Bu karakterleri de ayrı bir seviyorum. İkiside kendine göre çatlak

Tama gözlüklü olan,çalışkan bir inek ama aslında gizli bir mangakolik üstelik yaoi (erkek erkeğe ilişkisini seviyor)  ama bunu kimsenin bilmesini istemiyor çünkü çalışkan moduna zarar verir.

Tama, yanlış anlamalar sonucunda gördükleri şaşırdığı sahnelerde kopuyorum. Şu tarz sahnelereden bahsediyorum
Tomako Honda Hiroshi, HondaxHiroshi Barakamon

Miwa da kısa saçlarıyla erkek gibi bir karakter. Hiro ile sevgili olsunlar istedim ama maalesef animede romantizm yoktu daha çok dostluk üzerine kuruluydu. Romantizm olmasa bile müthiş bir anime.

Hiroshi Kido

Hiroshi Kido, Barakamon, Barakamon Anime İncelemesi
Animenin tek çatlak olmayan karakteri diyebilirim normal bir liseli bu yüzden hakkında yazacak pek fazla birşey yok

Hina Kubota

Hina Kubota, Barakamon Anime İncelemesi, Barakamon

Naru'nun tam tersi oldukça sakin fazlasıyla utangaç ve sulugöz.
Hina Kubota, Barakamon Anime İncelemesi

Hina Kubota, Barakamon Anime İncelemesi

Son olarak ekstra burada bırakıcaktım da bunu koymasam olmazdı

Handa Emi, Barakamon Anime İncelemesiHanda Sei'nin Annesi
Handa Emi







Handa Emi, Barakamon Anime İncelemesi

Özetle

Çizimleri den karakterler ve müziklerine kadar harika olan bu animeye puanım 10/10 belki size fazla gelebilir ama bence izleyici televizyona kitleyen anime'de yaşananı dışarı aktarabilen bir anime bu puanı hak ediyor

Fikirlerinizi Belirtin.