Anime İncelemesi Seishun Buta Yarou wa Bunny Girl Senpai no Yume wo Minai - AnimeG

Anime İncelemesi Seishun Buta Yarou wa Bunny Girl Senpai no Yume wo Minai

Anime İncelemesi Seishun Buta Yarou wa Bunny Girl Senpai no Yume wo Minai

Anime İncelemesi Seishun Buta Yarou wa Bunny Girl Senpai no Yume wo Minai

Stüdyo: CloverWorks
Tür: Komedi, Romantizm, Okul, Doğaüstü Güçler
Yapım Yılı:2018
Bölüm Sayısı 13
MAL Puanı: 8.5 
Benim Puanım: 6

Anime İncelemesi

Animeyi izlemeye başladım ve 1. bölümde anime'den etkilenmedim desem yalan olur sanki diğer animelere nazaran çok farklı bir konusu varmış gibi geldi ama bu serüven 2. bölüme kadar sürdü evet sonra farkettim ki bu anime tıpkı şu animeler gibi.
1-Yahari Ore no Seishun Love Come wa Machigatteiru.
2-Classroom of the Elite
3-
Seishun Buta Yarou wa Bunny Girl Senpai no Yume wo Minai
Oregairu, Bunny Girl, Classroom of the elite

Evet bu 3 anime, tesadüfe bakın ki ben bu üsteki 2 animeyi de çok sevmiştim. Her neyse animeyi izlemeye devam ettim ve 5 bölüme geldiğimde artık sıkılmıştım, Anime bitene kadar daha önümde çok uzun bir yol var gibiydi ama aslında sadece 8 bölüm vardı. Bölümler bazen çok hızlı akarken bazı bölümleri sanki 2 gün izliyormuş gibi hissettim anime sürekli aynı konuyu tekrar ediyordu ve bu bir yerden sonra o kadar fazla yorucu geldi ki animeyi izlemeye ara verdim 1 ay sonra tekrar cesaretimi topladım ve animeyi bitirebildim. Yorulmuştum ama anime'yi daha az önce bitirmeme rağmen detayları hatırlamıyorum resmen bu incelemeyi yazarken bölümlere tekrar göz attım bu yüzden bazı bilgiler eksik ve yanlış olabilir. İyi Seyirler. "Uzun zamandır yazmayınca tam inceleme gibi olmadı. Seviliyorsunuz"

Karakterler

Sakuta Azusawa

Sakuta Azusawa
Filmin ana karakteridir. Bir lise öğrencisidir. yaşadığı garip bir olaydan dolayı kimse onunla konuşmak istemez. 
Bir gün kütüphanede Tavşan kostümlü bir kız ile karşılaşır ve hayatı değişir. Sakuta geçmişte yaşadığı bir kendisinin tabiriyle ergenlik sendromundan kaynaklanan bir yara taşımaktadır. Göğsünde Ayı Pençelerine benzeyen 3 büyük yara çizgisi vardır.

Mai Sakurajima

Mai Sakurajima,  Sakurajima MAİ
Çocuk yaşta popüler olmuş ve çeşitli TV yapımlarında oynamaya başlamıştır. TV çekimleri olduğu için okuldan uzaklaşmaya başlamıştır bu sebepten dolayı, okuldakiler de onu görmezden gelmiştir ve bu görmezden gelme olayı çok farklı boyutlara gelerek tamamen görünmez olmuştur (Sakutayla aynı hastalıktan muzdariptir.)

Rio Futaba

Rio Futaba, Futaba
Sakuta'nın 2 Arkadaşı Futaba, Sakuta'nın yakın arkadaşıdır. Sakuta dışında hiçbir arkadaşı yoktur. Sürekli bilim bölümünde takılan aşırı zengin, ve kendini insanlara kabul ettirmek için 2. bir karakter yaratan yaratmak derken bas baya canlı kanlı 2. bir karakter.

Kaede Azusagawa

Kaede Azusagawa, Kaede
Sakuta'nın biricik kız kardeşidir. Okuldayken dijital zorbalığa uğramış,zamanla bu hasar gerçek anlamda bedenine yansımış ve en sonunda zihni kendini korumak hafıza kaybına yol açmış ve herkesi silmiştir. Annesinin daha fazla dayanamadı sonucu  abisi ile birlikte yaşamaya başlamıştır. Sürekli evde dışarıya hiç çıkmaz ve sürekli bir panda pijaması giyer. Tüm korkularını yendiğinde sonunda hafızası geri gelir fakat hafızası kendi ve etrafını sildikten sonra oluşan anılarda siler ve tamamen farklı bir karakter ortaya çıkar.

1 yorum