The Elder Scrolls: Blades 2019'a Ertelendi - AnimeG

The Elder Scrolls: Blades 2019'a Ertelendi

The Elder Scrolls: Blades 2019'a Ertelendi

The Elder Scrolls: Blades 2019'a Ertelendi

Benimde Takip Ettiğim RPG (Oyunlarından)  biri olan Maalesef Yeniden Ertelendi
The Elder Scrolls: Blades, 2019 yılına ertelendi.
The Elder Scrolls: Blades
The Elder Scrolls serisi,
 Benim için  dünyanın en iyi rol yapma oyunlarından biri olduğunu söyleyebilirim. Özellikle The Elder Scrolls V: Skrim ile benim için adını zirveye yazdırmıştır, Şimdi ise 3. defa ertelendiği haberini aldığım serinin yeni oyunu olacak The Elder Scrolls: Blades'i 2019'da oynayabileceğim yani sanırım.

Haberi daha farklı kaynaklardan öğrenip, okumuş olduğum için başta habere inanmayıp kendim küçük bir araştırma yaptım. Resmi site ve sosyal medya hesaplarına bakarken aşağıdaki 2019'a ertelendiği hakkındaki yazıyı görmüş oldum ve 3. defa ertelendiğini duymama rağmen yıkıldım. Birisi'de çıkıp demez ki Bizim Oyunumuz Söz verdiğimiz süreden daha erken çıkacak.
The Elder Scrolls: Blades will release in Early 2019 for iOS and Android devices. We are incredibly excited for you to play Blades and you can still sign up for Early Access at http://PlayBlades.com .
699 kişi bunun hakkında konuşuyor

Fikirlerinizi Belirtin.