Animelere Türkçe Dublaj Yapmak İster Misiniz? - AnimeG

Animelere Türkçe Dublaj Yapmak İster Misiniz?

Animelere Türkçe Dublaj Yapmak İster Misiniz?

Animelere Türkçe Dublaj Yapmak İster Misiniz?

Eski İsimleriyle "Hookani" Şimdiki ismiyle  "Sounia"
Bilindiği üzere animelere oldukça fazla dublaj çeşidi var fakat türkçe dublaj bulmanız neredeyse imkansız eğer sizde bu soruna bir el atmak istiyorsanız sizin için çok iyi bir tavsiyede bulunacağım.
Animelere türkçe dublaj yapan acemi bir dublaj ekibi var isimleri "Sounia" Türkçe dublaj olarak bir kaç çalışmaları. sizde kendinize bu konuda güveniyor ve böyle eğlenceli bir işin içinde bulunmak istiyorsanız. iletişim bölümünden benimle iletişime geçebilirsiniz


"Sounia" Ekibinin Örnek Dublaj Çalışmasını buraya Tıklayarak izleyebilirsiniz. bu dublajı yaparken bir kaç sıkıntı olduğu için bazı yerleri eksik bulmuş olabilirsiniz. bu onların ilk çalışmalarından bence bana sorarsanız ilk çalışmaya göre gayet güzel bir iş çıkarmışlar. Eğer sizde bir bu dublaj ekibinde yer almak ve eğlenceli zaman geçirmek istiyorsanız iletişim bölümünden benimle iletişime geçebilir ve ya hookanies@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.

Dublaj işinde iyi değilseniz bile çeviri yaptıkları sitede dublaj hakkında samimi yorumlarınızı paylaşabilirsiniz. 

Ayrıca bu ekip sadece animelere değil film fragmanlarına dublaj yapıyor diğer örnek dublaj çalışmaları için buraya tıklayabilirsiniz.

6 yorum

  1. <3 teşekkürler güzel yorumlarınız için efendim, destek için ise ayrıca teşekkür ederim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer bir nebze yardım edebildiysem ne mutlu bana

      Sil
  2. Merhaba BEN sadece onlar hakkında bir tanıtım yazmıştım.
    ama sizin için onlara geri dönüş attım eğer bir dönüş olursa seni bilgilendireceğim
    Ayrıca yorumun için Teşekkür ederim. Başarılar.

    YanıtlaSil
  3. sana ulaşabileceğim başka bir adresin varsa senin için bir bağlantı sağlayabilirim.

    YanıtlaSil
  4. Telefon numarasını aramaya çalış

    YanıtlaSil