Anime Önerisi: Tokyo Magnitude 8.0 - AnimeG

Anime Önerisi: Tokyo Magnitude 8.0

Anime Önerisi: Tokyo Magnitude 8.0

Anime Önerisi: Tokyo Magnitude 8.0

Anime'nin Türü: Dram
MAL Puanı:8,71
Benim Puanım: 9
İlk Bölüm: 10 Temmuz 2009, Cuma
Son Bölüm: 18 Eylül 2009, Cuma
Stüdyo: Bones, Kinema Citrus

Tokyo Magnitude 8.0


Tokyo Magnitude 8.0 Kısa Özeti

Ortaokul öğrencisi Mirai, kardeşi Yuuki’yle birlikte bir robot sergisi için yaz tatilinde Tokyo’nun yapay adası Odaiba’ya gider. Okyanustan yayılan çok şiddetli bir sarsıntıyla ünlü Tokyo Kulesi ve Rainbow Bridge yerle bir olurken, Tokyo’nun görünümü bir anda tamamen tanınmaz hale gelir. Yolların kapandığı Odaiba'da karşılaştıkları kuryelik yapan bir kadının da yardımıyla Mirai ve Yuuki eve gitmeye çalışır.

Anime Hakkında Düşüncelerim (Spoilersız)

Anime tam bir eziyetti başlarda ama sabredip izlemeye karar verdim Mirai, Yani Yukki'nin ablası bu kız başlarda büyük olmasına rağmen Yukki bundan daha olgundu. Başlarda sürekli bir kaybet bul olayı vardı ki sonradan böyle bir şey olmadı tam aksine bu durumlar bitince bir dram patlaması başladı ki ne dram. Film veya anime izlerken hiç duygulanmıyorum diyenler  gözleriniz dolduracak türen bir dram animesi kesinlikle bu animeyi kaçırmayın özellikle benim gibi dram animesi seviyorsanız tam aradığınız türde bir anime olduğuna garanti verebilirim

Karakterler Spoilersız

Yuuki Onozawa

Yuuki-Onozawa

8 Yaşında İlk Okul 3. Sınıfa Giden Robotlara aşırı merak duyan. Kız kardeşiyle biraz uzak ilişkisi olan ne kadar yorgun veya yorgun ya da hasta olduğunda başkalarına haber vermekten hoşlanmaz.

Mirai Onozawa

13 Yaşında Biraz fazla erken'ki çoğu zaman haklı bence kardeşi tarafından bir lakap almıştır telefon canavarı diye çünkü telefonu elinden bırakmıyor büyük depremden önce telefondan keşke dünya dursa diye mesaj atmıştır.

Mari Kusakabe

Mari Kusakabe
32 Yaşında bir kuriye Annesi ve kızı hinayla beraber yaşıyan deprem günü kızı ve annesi için çok endişelenmiştir ama mirai ve yukkiyle beraber eve doğru gitmek için yola koyulmuştur ve aşırı yardım severdirMirai, ona ve kardeşine neden yardım ettiğini sorduğunda, “çünkü ben iyi bir insanım” diye cevap vermiştir

SON OLARAK
Animeyi şiddetle tavsiye ediyorum. İzleyen kimsenin pişman olacağını düşünmüyorum İyi Seyirler

Yorum Bırakısanız MUTLU OLURUM. Buraya Kadar Okuduğunuz İçin Teşekkür Ederim İyi Seyirler
Fikirlerinizi Belirtin.