Anime İncelemesi: Tsuki ga kirei - AnimeG

Anime İncelemesi: Tsuki ga kirei

Anime İncelemesi: Tsuki ga kirei

Animenin Türü: Romantizm, Okul
Yapım yılı: 2017
Stüdyo: Fell
Anime Puanım: 8,5
MAL Puanı:
Bölüm Sayısı: 12
Anime İncelemesi: Tsuki ga kirei, Tsuki ga kirei

Animenin Özeti

Kotarou Azumi ve Akane Mizuno ilk defa ortaokul son sınıfta sınıf arkadaşı olurlar. Bu ikisi, diğer sınıf arkadaşları olan Chinatsu Nishio ve Takumi Hira ile beraber, yaşıtları ile olan ortak yönleriyle ilgilenmektedirler. Okullarının son yılında yetişkin olmanın zorluklarını aşarken yaşadıkları değişimlerin farkına varmaya başlarlar.
Tsuki ga kirei Akane Katarou, Tsuki ga kirei

Anime Hakkında Düşüncelerim

NOT: 2. SEZON HAKKINDA NET BİR AÇIKLAMA YAPILMADI


Romantizm, okul türü animeler seviyorsan kesinlikle izlemelisin.
Animedeki karakterler o kadar tatlı ki yiyesim geldi. Animenin benim için eksiği yoktu. Bir günde 12 bölüm izledim bitirdim anime'yi yuttum resmen anime'nin çizimleri kaliteliydi. Ben bir eksik göremedim anime de müziklerini çok sevdim insanı sakinleştiren müzikleri seçmişler hepsi böyle değil ama çoğunluk bu tarzdaydı.
Animede dram etiketi olmamasına rağmen neredeyse ağlayacaktım, Animeyi izlerken içim ısınıyordu karnımda değişik bir his hissediyordum. Ben, bu tarz animelerden hoşlanıyorum belki'de bu yüzdendi ama benim için fazlasıyla kaliteli bir yapım olmuştu. Animenin beni üzen tek tarafı 2. sezon yapmamak için finali Detaya pek girmeden diğer kesip atmışlardı. Diğer karakterlere final'de hiç değinilmemişti benim merak ettiğim 4 konu vardı bunlardan sadece biri açıklanmıştı, oda Kotaruo ve Akane çiftinin hikayesinin devamı diğer konularda tık yoktu diğer merak ettiğim konular şunlardı Roman ve sensei ilişkisi, Chinatsu hislerini söyledikten sonra lisede ki durumu ve Hira, Daichi, ve Aoi hikayeleri ama sanırım mangakanın elinden gelen bir şey yoktu ama hala umutluyum 2. sezon için açıklama gelmemiş olsada.
Tsuki ga kirei Wallpaper

Anime incelemesi

Çizimler ve müzikler hakkında pek bilgi vermeyeceğim, çünkü yukarda kendi fikirlerimi yazdım benim için kısaca çizimlerde, müziklerde güzeldi

Animenin izlemeye değer olduğunu düşünüyorum iyiki bu seriyi izlemişim diyorum kendime çünkü yorumlara bakarken klasik romantizm animesi diye geçiştirmişlerdi ama açıp izlediğimde beni ekrana kilitledi 12 bölümü bir günde izleyip bitirdim hatta biraz tartışmasını bile yaptım ki çoğu kişi final hakkında benle aynı fikirdeydi romantizm damarlarınıza kadar hissedebileceğiniz bir yapım olmuş daha çok romantizm olsa da dramda vardı animede tabi dramın yanında bir kaç kahkaha attıran sahnede vardı özellikle  animenin sonlarında çıkan 1-2 dakikalık kısımlarda

izlerken çok değişik duygular besledim animeye güldüm, üzüldüm, mutlu oldum, sinirlendim her şeyden biraz vardı ve çok iyi bir ayar yakalamışlardı bu yüzden klasik romantizm diyenlere pek kulak asmayın ve bir şans verip izleyin kesinlikle pişman olmayacaksınız
Tsuki ga kirei Akane Katarou, Kiss


Genel Puanlama

Animeyi puanlayacak olursam; böyle olur sanırım ama bunların dışında izleyici ekrana kitleme, ve ekranda yaşananı dışarıya yansıtma bakımından çoğu romantizm animesinden daha iyi olduğunu düşünüyorum. Bunları da hesaba katarsam benim bu anime Genel Puanım 8,5/10 olurdu.
Çizimler
9/10
müzikler
8/10
Karakterler
9/10
Konu
8/10

Karakterler

Animede sönük karakter yoktu. Hepsinin kendine göre hikayesi vardı, kimisi neşeliyken kimisi içine kapanık kimisi kendi fantezi,hayal dünyasında yaşıyor, Çeşitlilik fazlaydı birbirinin aynı karakter sayısı fazla değildi.
Karakterler hakkında spoiler vermeyeceğim için kısa kısa yazacağım derinlemesine girmeyeceğim karakterlere.

Kotarou Azumi

Kendini yazmaya adamış yazı yazmayı, kitap okumayı seven yaşıtlarından çok daha sessiz Arkadaşlarıyla samimi ve edebiyat kulübü başkanı.
Tsuki ga kirei Katarou, Shadow Boxing


Akane Mizuno

Fazlasıyla utangaç çabuk sinirlenen aşırı stres altında afallayan koşmayı seven stres ve baskı altındayken patatese benzeyen stres topuyla oynayıp kendini sakinleştiren ne kadar utangaç olsa da arkadaşlarına karşı açık ve samimidir.
Akane Mizuno, Tsuki ga kirei

Chinatsu Nishio

(burada spoiler var isterseniz bunu atlayabilirsiniz)
başlarda bu karakteri sevmeye bilirsiniz "yapmayın aslında iyi birisi :D"

Akane' nin en yakın arkadaşı ve Akane gibi koşu takımında olan Chinatsu, fazlasıyla aktif insanları güldürmeyi seven yardım sever biri. Kotarou açılmış olsa bile yinede Akane'ye karşı bir kin tutmaz hatta birlikte olmalarında katkısı bile olmuş olabilir örneğin; Akane dışarıda Kotarou beklerken, telefonunu hocaya kaptırmış olan Kotarou'ya kendi telefonunu verir ve Akane taşınırken ona Kotarou'nun, Akane hakkında yazdığı yazıyı göstermiştir 
Chinatsu Nishio

Takumi Hira

oldukça kibar ve nazik, kızlar arasında popüler olan Takumi koşmayı çok sever ve koşu takımı kaptanıdır.
Takumi Hira

Roman Yamashina (çok hafif spoiller) (Kız değil)

Roman aktif ve kotarou sarılmayı seven sürekli arkadaşlarıyla takılmak isteyen bu sebeple sürekli kulüpleri asmayı teklif eden ama pek olumlu cevap alamayan roman kızlar arasında oldukça popülerdir ama gözleri sadece evdeki hocası Ryōko-sensei görür. Yine de, Ryōko-sensei'nin bile Roman için hisleri var. Animenin bir yerinde Ryoko Sensei bir şey alırken Roman' alacağı şeyin ona yakışacağını söyler Ryoko-sensei de hemen onu alır.

Roman Yamashina

Daichi Ogasawara

Akıllı bir insan olan Daichi, Kotarō ya da Roma'da eğlenceli saldırılar yapmaktan hoşlanır. Sınıfını ve kulüplerini asmayı sevmez.Daichi Ogasawara, Tsuki ga kirei

Güzel Bir Anime Daha Bitti :(
Keşke HİÇ BİTMESEYDİ

1 yorum

  1. Onur Çendik4 Nisan 2021 02:41

    tsuki ga kirei böyle bittişi güzeldi ama dizin devam etmesini isterdim 2 ile 3 sezonu olsaydı sıkılmadan izlemeye devam ederdim yide olsun 12 bölüm olsa bile insana yeter bile içindeki duygusal ve aşkı anlatıyor ne kadar nefret etsen aşk hep beşinde olur asla vazgeçemezsin çünkü o senin kalbindir😢😢🤧🤧🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩

    YanıtlaSil